Tvorba a její vliv na můj život

29.07.2022

Dnes je to skoro měsíc, co jsem se zúčastnila výstavy v M.A.D.S Art Gallery a život plyne dál svým tempem. 

Konečně jsem se dokopala začít se svým vlogem a brzy je možné se těšit na videa o mé tvorbě i na youtube. 

Zatím jsem ve fázi zjišťování, recherchí a plánů toho, co bych ráda sdílela.

Na cestě brzy bude i nové technické vybavení v podobě držáku kamery, nebo mobilu a já už se začínám těšit. 

Pokud Vás to zaujalo, dejte mi vědět na email, nebo na instagram, co Vás z mého tvůrčího světa zajímá a co byste rádi na youtube našli. Protože bych to ráda tvořila nejen pro sebe, ale i pro Vás. 

Já osobně ráda sleduji videa z procesů malby a postupné vznikání výtvarného díla. Takže plánuju s novým obrazem nové video. 

Co bude dál záleží na mém vnitřním světě, ale i na vnějších reakcích. 

Ohledně mé tvorby jsou zatím veskrze pozitivní zpětné i v podobě nabídek výstav, za což jsem velmi vděčná a mám velkou radost. Jestli tyto nabídky využiji ještě nevím, veskrze to je celkem finančně náročné, ale uvidí se, kam mě výtvarný vítr zavane:)..

Momentálně je hotový můj nejposlednější obraz Energie vody a je zatím k vidění na instagramu a brzy doplním fotky i sem do galerie. Zatím se jím můžete pokochat tady na Blogu :)


Krásné léto všem.. 

Václava



© Václava Dandová, Růžová 16, 273 24 Velvary
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky