Co se děje v mém tvůrčím světě?

14.06.2022

Právě se připravuji na výstavu několika mých děl V ZAHRANIČÍ!  Oslovila mě umělecká kurátorka Martina Stagi z galerie M.A.D.S. https://www.madsgallery.art a nabídla mi možnost zúčastnit se výstavy s názvem "Visceral". Našla jsem si co to znamená - Z útrob. To je přesně způsob, kterým tvořím - z útrob. Vnitřně cítím, že mě to vede správným směrem a tak sem řekla ANO. Kdo by nechtěl mít vystavena svá díla v Miláně že? Výstava se koná 28.6. - 4.7.!  Veškeré informace a samotná výstava bude prezentovaná v rámci webu a sociálních médií samotné galerie. 

Způsob vystavování je moderní pomocí velkých obrazovek a multimediálního prostoru. 

Momentálně jsem ve fázi příprav a nervozity a těšení se..

Fénix je bájné zvíře a znamená velké změny. Pravděpodobně to bude jeden z mých výtvorů prezentovaných na "Visceral".
Fénix je bájné zvíře a znamená velké změny. Pravděpodobně to bude jeden z mých výtvorů prezentovaných na "Visceral".


© Václava Dandová, Růžová 16, 273 24 Velvary
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky